Od poniedziałku 25 maja 2020 r. w Starostwie Powiatowym w
Raciborzu przywrócona zostaje możliwość bezpośredniej obsługi klientów.
Ze
względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, prosimy jednak aby w
miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów
teleinformatycznych.
Należy pamiętać:
1. Wciąż można kontaktować się z urzędnikami mailowo, telefonicznie oraz elektronicznie.
2. Nadal istnieje możliwość złożenia dokumentów (bez konieczności
rejestracji wpływu) przez skrzynką podawczą ustawioną w wejściu do
urzędu.
3. Ze względów bezpieczeństwa i
ograniczoną ilość osób oczekujących, termin wizyty należy umawiać
telefonicznie lub przez internetowy system rezerwacji terminów pod
adresem https://rezerwacje.powiatraciborski.pl
Lista telefonów do poszczególnych Referatów dostępna jest na stronie https://www.powiatraciborski.pl/starostwo/ksiazka_teleadresowa.html
4. Do właściwego stanowiska obsługi klienci będą przyjmowani pojedynczo.
5. Pomiędzy godz. 11.30 a 12.00 będzie miała miejsce przerwa w obsłudze klientów przeznaczona na dezynfekcję.
6. Z uwagi na ochronę Państwa zdrowia obsługa będzie możliwa z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w szczególności dotyczy to:
- zasłaniania ust i nosa,
- zdezynfekowania dłoni przy wejściu do budynku,
- utrzymania odległości 2 m między osobami przebywającymi w budynku.
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Gamowksiej 3 w Raciborzu nadal jest zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta.
Szczegółowe informacje co do jego funkcjonowania znajdują się na stronie: https://www.powiatraciborski.pl/starostwo/Powiatowy_zespol_ds_orzekania.html
Home »
» Starostwo Powiatowe w Raciborzu przywraca możliowość bezpośredniej obsługi klienta